Tuesday, October 21, 2014

Pole Art II

Hey Folks :) 

Minulý týždeň mi prišla správa na facebooku, že som pozvaný na víkend do Brna k mojej sesternici, že pôjdeme na kocert skupiny N.O.H.A. a druhý deň strávime maximálne produktívne. Napriek celkom búrlivej noci (to všetko kvôli tomu geniálnemu koncertu...a pivu...a Jägermeister-u), sme sa dokopali do štúdia Decadance, kde sme mali nasledujúci program:
1. Pole Dance session - opäť raz som sa odhodlal a síce to nebolelo o nič menej ako minule, vedel by som si predstaviť sa tomu venovať. Každému, kto sa teraz usmieva odporúčam jednu lekciu. Alebo stačí aj pol hodina. Daaaamn it's hard, ale za to svaly makali aj na viečkach očí.
2. Vyskúšať AERIAL HOOPS a.k.a. čo Mike zvládne a čo nie a musím teda povedať, že to stálo za to. Je zaujímavé sledovať, ako sa vaše telo prispôsobuje novým veciam, ako pomaly nachádza balance a dovolí vám pohnúť sa zase o kus vpred.
3. Urobiť nejaký pekný, jednoduchý pole dance photoshoot, z ktorého fotky sú nižšie.








Cez víkend sa konala v Prahe súťaž POLE STARS a moja milovaná sesternica Lucia Štulrajterová tam spolu so svojou kolegyňou Pavlínou Neveselou vyhrali 1. miesto v kategórii DOUBLES & GROUPS. Gratulujem kočky ! Well deserved! ;)


No comments:

Post a Comment

Blogger Template made by pipdig